Як замовити повірку лічильників опалення та гарячої води

Закінчився опалювальний сезон. То ж саме час подбати про коректність нарахувань наступної зими та зробити повірку квартирних лічильників тепла, якщо термін її дії збіг.
Відповідно до законодавства про метрологію, квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають періодичній повірці. Зазвичай – кожні 4 роки (в залежності від виробника).

Клієнти мають самостійно замовляти повірку, яку проводять тільки сертифіковані організації. Їх перелік – на сайті Мінекономіки за посиланням: https://cutt.ly/vwOkmsCh. Замовити повірку можна також безпосередньо у ЦКС.

Перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можна самостійно у паспорті лічильника, свідоцтві про повірку або запросити інформацію у Центрі комунального сервісу (ЦКС).

Користувачі особистих кабінетів сайтів Київтеплоенерго та ЦКС завчасно отримують оповіщення про необхідність повірки.
Важливо! Повірка лічильників тепла проводиться з демонтажем, тому після монтажу вже повіреного приладу потрібно замовити його опломбування (послуга безкоштовна). Подати заявку можна за тел. (044)247-40-40 або на сайті ЦКС в розділі “Дистанційне обслуговування” за посиланням https://cks.com.ua/remote.

Після проведення повірки лічильників, документи, що її підтверджують, необхідно передати до ЦКС – у будь-який сервісний центр або за допомогою одного з дистанційних каналів обслуговування: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/. Це потрібно для актуалізації даних в інформаційно-аналітичній системі.

Друк