ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ

До уваги клієнтів фізичних осіб

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» в умовах введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України № 2102-ІХ від 24.02.2022 р. продовжує надавати повний комплекс послуг як єдина  абонентська служба, а саме: консультації щодо нарахувань, перерахунків та оплати за послуги КП «Київтеплоенерго», зміни власника особового рахунку та укладення договорів, прийняття на облік та актуалізація показань лічильників, вирішення питань заборгованості, розшук платежів тощо.

Актуальну інформацію щодо усіх діючих каналів комунікації розміщено на сайті ЦКС у розділі «споживачам – наші сервіси».

Сервісні центри ЦКС приймають споживачів виключно за попереднім записом і визначеними переліком питань. Особистий прийом здійснюється за наступним графіком: понеділок – четвер з 8.30 до 17.00, п’ятниця з 8.30 до 13.15. Записатись до електронної черги можна на офіційному сайті Концерну за посиланням: https://cks.com.ua/equery, за телефоном call-центру (044)247-40-40 або за допомогою консультанту сервісного центру.


До уваги клієнтів юридичних осіб

У зв’язку з посиленими карантинними заходами у столиці з метою запобігання розповсюдження коронавірусної інфекції особистий прийом відвідувачів в Центрах обслуговування юридичних споживачів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» здійснюється за попереднім записом.

Центр обслуговування клієнтів №5, просп. Перемоги, 93 тимчасово припиняє свою роботу. Клієнти можуть звернутись в будь який інший центр обслуговування. Електронна адреса [email protected] як і номер телефону +38(044) 287 86 02 є актуальними для зв’язку.

 

 

У КП «Київтеплоенерго» діють власні центри обслуговування клієнтів  для юридичних споживачів теплової енергії 

Зверніть увагу, що фізичні особи обслуговуються в Центрах комунального сервісу

Послуги, які надаються в центрах обслуговування клієнтів для юридичних споживачів:
– консультації щодо укладання договорів;
– укладання та підписання тендерних договорів про закупівлю товару(теплова енергія у гарячій воді/парі);
– укладання та підписання договорів про закупівлю послуг (централізоване постачання гарячої води);
– узгодження та підписання додаткових угод зміни реквізитів, ціни договору, тарифу, обсягів закупівлі;
– прийом відомостей обліку теплової енергії;
– проведення звіряння розрахунків, видача актів прийому передачі товарної продукції, видача платіжних документів;
– прийом вхідної кореспонденції, та надання консультацій, щодо написання звернень до підрозділів КП «Київтеплоенерго»;
– надання інших консультацій клієнтам в межах ліцензійної діяльності КП «Київтеплоенерго».

До уваги клієнтів – юридичних осіб!
3 1 червня 2019 року змінено дату зняття показань приладів обліку теплової енергії. Просимо надавати відомості в Центри обслуговування клієнтів не пізніше 25 числа поточного звітного місяця.