ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ

До уваги клієнтів фізичних осіб

У період дії карантинних обмежень КК «Центр комунального сервісу» продовжує працювати у дистанційному режимі і пропонує користуватися зручними каналами обслуговування. Актуальну інформацію щодо усіх діючих каналів комунікації розміщено на сайті ЦКС у розділі «споживачам – наші сервіси».

Разом з тим, для вирішення питань окрім дистанційних каналів, які дозволяють здійснювати обмін сканованими документами,  споживачі мають можливість залишити звернення з контактними даними у скриньках на вході в 15 сервісних центрах, звернутись за консультацією за телефоном call-центру (044) 247-40-40 та додатковими телефонами у сервісних центрах, а також безпосередньо на особистому прийомі у 10 центральних сервісних центрах.

Особистий прийом здійснюється за попереднім записом за наступним графіком: понеділок – четвер з 8.30 до 17.00, п’ятниця з 8.30 до 13.15. Записатись до електронної черги можна на офіційному сайті Концерну за посиланням: https://cks.com.ua/equery, за телефоном call-центру або за допомогою консультанту сервісного центру. Запис до електронної черги відкрито на 1 місяць вперед, прийом проводять в кожному сервісному центрі одночасно декілька фахівців, наявність вільного часу для запису споживачів контролюється щоденно.


До уваги клієнтів юридичних осіб

У зв’язку з посиленими карантинними заходами у столиці з метою запобігання розповсюдження коронавірусної інфекції КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» призупиняє особистий прийом відвідувачів в усіх Центрах обслуговування юридичних клієнтів на період карантину.

У КП «Київтеплоенерго» діють власні центри обслуговування клієнтів  для юридичних споживачів теплової енергії 

Зверніть увагу, що фізичні особи обслуговуються в Центрах комунального сервісу

Послуги, які надаються в центрах обслуговування клієнтів для юридичних споживачів:
– консультації щодо укладання договорів;
– укладання та підписання тендерних договорів про закупівлю товару(теплова енергія у гарячій воді/парі);
– укладання та підписання договорів про закупівлю послуг (централізоване постачання гарячої води);
– узгодження та підписання додаткових угод зміни реквізитів, ціни договору, тарифу, обсягів закупівлі;
– прийом відомостей обліку теплової енергії;
– проведення звіряння розрахунків, видача актів прийому передачі товарної продукції, видача платіжних документів;
– прийом вхідної кореспонденції, та надання консультацій, щодо написання звернень до підрозділів КП «Київтеплоенерго»;
– надання інших консультацій клієнтам в межах ліцензійної діяльності КП «Київтеплоенерго».

До уваги клієнтів – юридичних осіб!
3 1 червня 2019 року змінено дату зняття показань приладів обліку теплової енергії. Просимо надавати відомості в Центри обслуговування клієнтів не пізніше 25 числа поточного звітного місяця.