ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ

З 1 січня 2019 року на виконання положень Закону України «Про ринок електричної енергії» почала функціонувати нова модель роздрібного ринку електричної енергії, яка, зокрема, передбачає:

– зменшення впливу суб’єктів природних монополій (обленерго) на споживача шляхом юридичного розділення функцій з розподілу та постачання електричної енергії;

– постачання електричної енергії споживачам (крім населення) за вільними цінами;

– право вільного вибору споживачем постачальника електричної енергії.

Таким чином, завдяки новій моделі роздрібного ринку електричної енергії споживач,  незалежно від місця проживання,  не обмежений у виборі постачальника електроенергії. Тобто він в будь-який момент може змінити постачальника послуг на того, який запропонує більш привабливі умови постачання електричної енергії відповідно до Правил роздрібного ринку.

КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» має намір отримати ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу згідно з Ліцензійними умовами, затвердженими Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469.

КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» планує здійснювати обслуговування споживачів з надання послуг з постачання електричної енергії, у тому числі в частині надання консультацій та інформації щодо укладення договору на постачання електроенергії, порядку та форми виставлення тарифів і здійснення розрахунків за електричну енергію у центрах обслуговування клієнтів (ЦОК), які розташовані за адресами:

Контактна інформація для зворотного зв’язку з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» розміщена в розділі Контакти

Про початок постачання електричної енергії споживачам буде надана додаткова інформація.

Порядок розгляду звернень та скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду

 Звернення, скарги та претензії споживачів розглядаються відповідно до вимог розділу 8 Правил роздрібного ринку електричної енергії.

Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутися до  КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» зі зверненням, скаргою, претензією щодо усунення порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.

Споживач може подати звернення, скаргу, претензію та повідомлення про загрозу електробезпеці до КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з допомогою:

листа-звернення на поштову або електронну адресу Підприємства;

– звернувшись до одного з відділень Центру обслуговування клієнтів (ЦОК).

Звернення, скарги, претензії та повідомлення про загрозу електробезпеці розглядаються у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Згідно п. 3.2.5. Правил роздрібного ринку електричної енергії укладення споживачем договору про постачання електричної енергії споживачу відбувається шляхом приєднання споживача до договору на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції, для чого споживач подає електропостачальнику заяву-приєднання.

Електропостачальник може відмовити споживачу в укладенні договору, якщо об’єкт споживача не відповідає критеріям, зазначеним в обраній комерційній пропозиції.

Примірний договір про постачання електричної енергії споживачу

Заява-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу

Нормативно-правові акти

 

Постанови НКРЕКП

ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №307 “Правила ринку”
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №308 Про затвердження Правил ринку “на добу наперед” та внутрішньодобового ринку”
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №309 “Про затвердження Кодексу системи передачі”
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №310 “Про затвердження Кодексу систем розподілу”
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №311 “Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії “
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №312 “Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії”
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
ПОСТАНОВА НКРЕКП  від 12.06.2018  № 375 “Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання”