В умовах «червоної зони» клієнти КП «Київтеплоенерго» можуть скористатися дистанційними сервісами та консультаціями

З 1-го листопада «Центр комунального сервісу» (ЦКС) та центри обслуговування клієнтів для юридичних споживачів КП «Київтеплоенерго» приймають клієнтів за умови наявності ПЛР-тесту (строком дії 72 години) або сертифікату про вакцинацію.

На час дії карантинних обмежень у столиці КП «Київтеплоенерго» відновило дистанційні сервіси. Опломбувати/розпломбувати лічильник гарячої води чи опалення, поставити на комерційний облік чи здійснити контрольне зняття показань лічильника можна без візиту до центру обслуговування. Для цього треба написати електронного листа, додати необхідні документи та надіслати все на електронну пошту [email protected].

Також звертаємо увагу, що «Центр комунального сервісу» надає клієнтам Київтеплоенерго можливість вирішити більшість питань онлайн:

Усі інші питання, в тому числі щодо укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг, договорів реструктуризації заборгованості та отримання завірених копій документів і довідок (зокрема про стан заборгованості), можна вирішити на особистих прийомах у ЦКС. Запис через електронну чергу на: https://cks.com.ua/equery.

Більше новин на нашому Telegram-каналі: https://t.me/kyivteploеnergo

Друк