Близько 90% клієнтів «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», які отримують монетизовану субсидію, розрахувалися за спожиті послуги

За підсумками березня 2019 року близько на 90% одержувачів монетизованої субсидії на сьогодні не мають заборгованості перед КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» за спожиті послуги гарячого водопостачання та опалення. Про це сьогодні під час прес-брифінгу заявив директор СП «Енергозбут» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Костянтин Лопатін.

«Якщо підрахувати кількість споживачів, які в березні отримали субсидію у грошовому еквіваленті, і порівняти суму, яку вони повинні були заплатити в березні, то рівень розрахунків цієї категорії населення становить близько 90%», – зазначив Лопатін.


Однак, як зауважив керівник «Енергозбуту», усі отримувачі субсидії повинні відповідально розпоряджатися отриманими коштами і не допустити утворення простроченого боргу. Адже у разі несплати за послуги протягом двох місяців розглядатиметься питання щодо припинення надання субсидії.
Нагадуємо, з березня 2019 року Уряд розпочав виплату субсидій готівкою тим громадянам, яким субсидію призначено у 2018 році. У рахунках на оплату комунальних послуг субсидія більше не відображається – її видають на руки. Відтоді субсидіанти, які отримуватимуть всю суму допомоги на руки мають самостійно розрахуватися за спожиті у лютому газ, електроенергію, воду та тепло, тобто сплатити вартість послуг, що вказана в платіжці.
На сьогодні у Києві субсидію отримують 162 197 родин.

Друк