Період передачі показань квартирних лічильників гарячої води в червні спливає, дані про споживання необхідно передати протягом 3 днів. Київтеплоенерго просить клієнтів не зволікати та передавати показання вчасно, адже від цього залежить актуальність нарахувань. Нагадуємо, дані лічильників можна вносити починаючи з 5-го числа та протягом усього місяця.
Власники бойлерів у будинках, де передбачене централізоване гаряче водопостачання, також мають щомісяця передавати показання лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Способи передачі показань:
- особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу – https://komunalka.ua/cabinet/;
- особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго – https://kte.kmda.gov.ua/my-cabinet/;
- мобільний додаток «Комуналка» (App store (https://apple.co/3jEvytU) чи Google Play (https://bit.ly/3b6XqmD).
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
- безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з мобільного);
- скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів ЦКС.
Якщо показання не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування за гаряче водопостачання здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік.
Після отримання актуальних даних лічильника, коригування нарахувань відбуваються автоматично.
Якщо показання лічильників не передавались більше трьох місяців, скоригувати їх можна разом з консультантом Комунальний концерн “Центр комунального сервісу” – у месенджері у Facebook , Skype чи Telegram (https://bit.ly/3sGumsW)
Додаткову інформацію про клієнтські сервіси та енергетику столиці кияни можуть дізнаватися на Telegram-каналі Київтеплоенерго: https://t.me/kyivteploenergo.