КП «Київтеплоенерго» відновило практику залучення клієнтів до процесу щомісячного зняття показань будинкових лічильників, які використовуються для розрахунку вартості тепла.
Усі охочі перевірити показання лічильника тепла свого будинку та коректність нарахувань за опалення відтепер знову можуть це робити щомісяця разом з представником комунального теплопостачального підприємства. Для цього потрібно подати заявку до Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ 1557 за номером телефону (044)500-15-57 (з мобільного) та 1557 (зі стаціонарного) або на сайті: https://1557.kyiv.ua. Зареєструватись можна також за електронною адресою СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго» – [email protected].
З початку опалювального сезону 2022/23 ця практика була тимчасово призупинена через безпекові обставини та вимкнення електроенергії. Зі стабілізацією ситуації в енергетичному секторі Київтеплоенерго у повному обсязі відновлює зняття показань разом з киянами.
Одними з перших у спільному знятті показань будинкового лічильника тепла в цьому опалювальному сезоні взяли участь мешканці багатоповерхівки на проспекті Володимира Івасюка, 15б. Разом з представниками СП «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго» вони зафіксували дані про споживання тепла будинкового приладу обліку, на основі яких будуть здійснені нарахування за централізоване опалення за лютий.
Нагадаємо, 90% житлових будинків Києва обладнані будинковими приладами обліку. Майже 50% з них мають вбудовані модеми для дистанційної передачі даних про обсяги спожитої теплоенергії. Мешканці будинків, де лічильники не мають модемів, можуть долучатися до спільного зняття показань в останню декаду кожного місяця опалювального сезону. Якщо ж лічильник обладнаний модемом, то інформація буде надсилатись представникам будинку за допомогою SMS або електронної пошти.
▶️Новини про енергетику Києва у Telegram-каналі