Увага! Зміни у роботі “Центру комунального сервісу” на період обмежувальних заходів у зв’язку з можливим розповсюдженням коронавірусу

Шановні споживачі!

 

Для убезпечення мешканців Києва та упередження ситуації з можливим розповсюдженням коронавірусу, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) з 18 березня припиняє прийом споживачів у сервісних центрах на період введення протиепідемічних заходів та обмежень у столиці.

 

Оперативно отримати консультацію можливо:

☎️ за телефоном сall-центру (044) 247-40-40

📩 через зворотний зв’язок на сайті ЦКС – https://cks.com.ua/feedback

 

Для предметного вирішення питань в онлайн режимі, на період тимчасового обмеження прийому споживачів, пропонуємо звертатися у приватні повідомлення на сторінку «Центру комунального сервісу» у Facebook, де передбачено можливість долучення необхідних додатків для вирішення відповідних питань.

 

Зокрема, через приватні повідомлення у ФБ можна здійснити:

🔹 зміну кількості зареєстрованих та фактично проживаючих у помешканні (з подальшим перерахунком у разі потреби);

🔹 укладення договорів з Виконавцями комунальних послуг (по завершенню періоду введення протиепідемічних заходів потрібно буде отримати свій екземпляр договору у найближчому сервісному центрі за умови пред’явлення оригіналів документів);

🔹 взяття на комерційний облік квартирних лічильників після заміни, повірки чи первинного встановлення (з подальшим здійсненням перерахунку за потреби);

🔹 внесення результатів повірки квартирних приладів обліку холодного, гарячого водопостачання та опалення;

🔹 коригування нарахувань за актуальними показаннями лічильників, зокрема, за умови наявності бойлеру у квартирі;

🔹 отримати довідки про відсутність заборгованості та акту взаєморозрахунків (оригінал довідки можна отримати винятково за попереднім замовленням у визначеному сервісному центрі ЦКС);

🔹 розшук сплачених коштів за спожиті житлово-комунальні послуги.

 

✔️ Для передачі показань лічильників води та опалення, користуйтеся особистим кабінетом «Центру комунального сервісу» (https://cks.com.ua/cabinet) та телефоном (044) 247-40-40.

 

✔️ Сплачувати за усі спожиті житлово-комунальні послуги без комісії можна через особистий кабінет ЦКС «карткою киянина». Для незареєстрованих користувачів створено відеоінструкцію з користуванням кабінетом: https://www.youtube.com/watch?v=DO0OkI7gNMU.

 

❕Наполегливо просимо допомагати сплачувати за спожиті комунальні послуги та передавати показання тим, хто недостатньо обізнаний у цих процесах, зокрема дідусям, бабусям, сусідам, шляхом сканування особистого QR-коду, що розміщений на паперовому рахунку-повідомленні платника. Докладно у відео: https://www.youtube.com/watch?v=7PK-howqJqo

 

Усі хто був записаний до електронної черги у період введення протиепідемічних заходів та обмежень, просимо надіслати питання, яке потрібно вирішити за посиланням https://cks.com.ua/feedback з поміткою «Електронна черга» та датою, на яку був запланований візит, для вирішення питання в дистанційному режимі.

 

Бажаємо здоров’я та закликаємо свідомо ставитися до свого здоров’я та безпеки!

Друк