У вівторок, 5 вересня, на запитання киян у Контактному центрі міста Києва відповідала директор комунального підприємства «Київтеплоенерго» Орел Юлія Миколаївна.

«Пряма лінія» тривала з 12:00 до 13:00. Дзвінки від мешканців приймалися за номером «15-51». Додзвонювачі переважно зверталися з питаннями відновлення благоустрою після виконання планових, аварійних робіт за адресами: вул. Дніпродзержинська, 120; вул. Вірменська, 5а; вул. Празька, 31а та просп. Возз’єднання, 16а та ін.
Також, надійшли звернення, що стосувалися недостатнього тиску гарячого водопостачання (Харківське шосе, 160а); нарахувань плати за централізоване опалення (бульв. Дарницький, 11); інших претензій та зауважень до ОДС (вул. Вірменська, 5а) тощо.
Загалом під час «прямої лінії» було зареєстровано 6 звернень та розглянуто 7 питань. Зауважимо, що відео з «онлайн» трансляції можна переглянути на сайті Контактного центру міста Києва, а також на офіційному каналі в Youtube.