Розрахунки за тепло та гарячу воду в Києві знизились на 15%. Київтеплоенерго радить не накопичувати борги та сплачувати рахунки онлайн

У період дії карантинних обмежень «Київтеплоенерго», як і інші теплопостачальні компанії в Україні, зіштовхнулося з зниженням рівня розрахунків за послуги. Лише у березні борг киян за тепло і гарячу воду збільшився на 250 млн грн. При цьому, тенденція до зниження платежів спостерігається й надалі.
Сумарно мешканці Києва заборгували за комунальні послуги усіх муніципальних підприємств понад 6 млрд грн. З них майже 35% становить заборгованість за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання — понад 2 млрд грн (з урахуванням боргів за попередні періоди). Для порівняння: саме стільки коштів бюджету Києва у 2020 році має бути спрямовано на розвиток дитячих садків та шкіл.
«Під час карантину близько 7 тис. персоналу Київтеплоенерго продовжують працювати продовжують аварійні ремонти мереж, забезпечують безперебійну роботу ТЕЦ та котелень. Від їх роботи залежить комфорт тих, хто лишається сьогодні вдома. Своєчасна оплата за спожиті послуги – це гарантії закупівлі газу, зарплата працівників енергокомпанії та, власне, безперервність надання послуг», — зазначив Костянтин Лопатін, директор структурного підрозділу «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго.
Нагадаємо, щоб уникнути скупчення людей у банківських та поштових відділеннях в умовах небезпеки поширення COVID-19, клієнти Київтеплоенерго можуть сплатити за спожиті послуги, не виходячи з дому. Оплатити тепло та гарячу воду можна за допомогою особистих кабінетів на сайтах муніципальних підприємств:
Як зареєструватись в особистому кабінеті та оплачувати спожиті комунальні послуги за кілька хвилин, не виходячи з оселі дивіться у відеоінструкції: https://bit.ly/2JxDbmt.
Також онлайн-платежі можна здійснити на сайтах банківських установ та за допомогою платіжних Інтернет-сервісів.
Крім того, оплатити комунальні послуги можна за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. Для цього необхідно:
  • встановити додаток для зчитування QR-коду на смартфоні, зісканувати  код з рахунку та перейти за посиланням;
  • ввести номер телефону і адресу;
  • натиснути «Сплатити», скориставшись «карткою киянина» для сплати без комісії.

Звертаємо увагу клієнтів, на сайті Центру комунального сервісу (ЦКС) працює новий сервіс, за допомогою якого можна залишити заявку на отримання «Електронного рахунку» за посиланням: https://cks.com.ua/bill

Як це працює:

  1. Спершу потрібно залишити заявку на сайті.
  2. У відповідь ми направимо інструкцію з реєстрації в особистому кабінеті ЦКС.
  3. Після реєстрації та додавання об’єкту, споживач щомісяця отримуватимете електронний рахунок на свій email (на декілька днів раніше, ніж ті, хто не користується онлайн-сервісом «електронний рахунок»).
  4. Для клієнтів, які вирішили відмовитись від паперового рахунку на користь електронного, окрім можливості сплати без комісії «Карткою киянина», автоматичного введення реквізитів для сплати, цілодобової доступності до історії транзакцій та нарахувань, доступні також такі додаткові сервіси, як дистанційне обслуговування та передача показань лічильників.
Друк