Київтеплоенерго запропонувало киянам на період карантину дистанційні сервіси

На період карантинних обмежень в Києві КП «Київтеплоенерго» дистанційно надаватиме послуги з розпломбування лічильників гарячої води та опалення, прийняття їх на облік та контрольного зняття показань.

У зв’язку з обмежувальними заходами, спрямованими попередити поширення коронавірусної інфекції, та закриттям Центрів комунального сервісу і Центрів обслуговування клієнтів Київтеплоенерго додатково до існуючих дистанційних сервісів пропонує клієнтам ще три найбільш популярні послуги. Це дозволить киянам вирішити нагальні питання у зручний та водночас безпечний для здоров’я спосіб.

Так, не виходячи з дому клієнт зможе провести розпломбування лічильника, поставити прилад на комерційний облік та пройти процедуру контрольного зняття показників. Для цього йому знадобиться доступ до Інтернету та смартфон чи комп’ютер.

«Важливо забезпечити клієнтам доступ до необхідних сервісів тоді, коли більшість людей лишаються вдома, а сервісні центри призупинили роботу. Тому ми тимчасово спрощуємо процес надання найбільш поширених послуг. Якщо потрібно зняти пломбу, зареєструвати лічильник у нашій системі або провести контрольне зняття показань необхідно буде написати електронною поштою лист та додати необхідний перелік документів. Після цього впродовж трьох днів наші спеціалісти нададуть зворотній зв’язок за результатами розгляду питання», — повідомив Костянтин Лопатін, директор структурного підрозділу «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго».

З алгоритмом дій клієнта із розпломбування лічильників, постановки їх на комерційний облік після періодичної повірки (з демонтажем приладу або без його демонтажу), контрольного зняття показань можна ознайомитись в інфографіці.

Друк