Київтеплоенерго запропонувало киянам на період карантину дистанційні сервіси

На період карантинних обмежень в Києві КП «Київтеплоенерго» дистанційно надаватиме послуги з розпломбування лічильників гарячої води та опалення, прийняття їх на облік та контрольного зняття показань.

У зв’язку з обмежувальними заходами, спрямованими попередити поширення коронавірусної інфекції, та закриттям Центрів комунального сервісу і Центрів обслуговування клієнтів Київтеплоенерго додатково до існуючих дистанційних сервісів пропонує клієнтам ще три найбільш популярні послуги. Це дозволить киянам вирішити нагальні питання у зручний та водночас безпечний для здоров’я спосіб.

Так, не виходячи з дому клієнт зможе провести розпломбування лічильника, поставити прилад на комерційний облік та пройти процедуру контрольного зняття показників. Для цього йому знадобиться доступ до Інтернету та смартфон чи комп’ютер.

«Важливо забезпечити клієнтам доступ до необхідних сервісів тоді, коли більшість людей лишаються вдома, а сервісні центри призупинили роботу. Тому ми тимчасово спрощуємо процес надання найбільш поширених послуг. Якщо потрібно зняти пломбу, зареєструвати лічильник у нашій системі або провести контрольне зняття показань необхідно буде написати електронною поштою лист та додати необхідний перелік документів. Після цього впродовж трьох днів наші спеціалісти нададуть зворотній зв’язок за результатами розгляду питання», — повідомив Костянтин Лопатін, директор структурного підрозділу «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго».

З алгоритмом дій клієнта із розпломбування лічильників, постановки їх на комерційний облік після періодичної повірки (з демонтажем приладу або без його демонтажу), контрольного зняття показань можна ознайомитись в інфографіці.


Як провести контрольне зняття показань лічильників?

Для оформлення електронної заявки необхідно зробити лише три кроки: написати електронного листа, додати необхідні документи та надіслати все на електронну пошту kzp@kte.kmda.gov.ua
Основні правила оформлення:
1. Тема листа має містити лише назву послуги, яку ви хочете отримати: «показання». Назви листів типу: «Як бути?», «Зробіть що-небудь» тощо — не вважаються системою коректними.
2. Усі необхідні документи на лічильник надсилаються як фото тільки у форматі *.jpg у вигляді прикріплених файлів до електронного листа. Не треба надавати посилання на завантажені файли на сервісі Google Диск тощо. Система їх автоматично не скачує.
3. Заявку необхідно оформляти одним листом (не дробіть один запит на декілька), зазначивши контактні дані (ПІБ, адресу, контактний телефон).

Як поставити на облік лічильник гарячої води та опалення?
Щоб поставити лічильник на облік необхідно надіслати документи про проходження порівки, акт виконаних робіт та фото лічильника на поточну дату:

через Фейсбук на сторінці «Центру комунального сервісу» у месенджері – https://www.facebook.com/cks.com.ua
через Skype «Центру комунального сервісу» (https://bit.ly/3bg3Ez7)
на e-mail: kzp@kte.kmda.gov.ua, вказавши відповідну тему листа.

Нагадуємо основні правила оформлення:
1. Тема листа має містити «лише назву послуги», яку ви хочете отримати: «постановка на облік». Назва листа типу «Як бути?», «Зробіть що-небудь» тощо не вважаються системою коректними.
2. Усі необхідні документи на лічильник надсилаються як фото тільки у форматі *.jpg «у вигляді прикріплених файлів» до електронного листа. не треба надавати посилання на завантажені файли до сервісів Google Disk тощо. «система їх автоматично не скачує».
3. Заявку необхідно оформляти одним листом (не дробіть один запит на декілька), зазначивши контактні дані (ПІБ, адресу, контактний телефон).

Як замовити розпломбування лічильника гарячої води чи опалення?
Для замовлення послуги “«Розпломбування» скористайтесь нашим дистанційним сервісом:
на сайті ЦКС https://cks.com.ua/remote
за телефоном call-центру ЦКС – (044) 247-40-40
на пошту kzp@kte.kmda.gov.ua
Розпломбування необхідно замовляти перед демонтажем непрацюючих лічильників або при необхідності провести повірку лічильника з демонтажем.
Друк