Триває передача показань квартирних лічильників гарячої води. Дані про споживання послуги необхідно передати до кінця травня. На це у киян лишається лише 5 днів. Важливо передавати дані щомісяця, адже від цього залежить коректність нарахувань.
Щомісяця прийом показань розпочинається з 5 числа та триває до останнього дня поточного місяця. Власники бойлерів у будинках, де передбачене централізоване гаряче водопостачання, також мають щомісяця передавати показання лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Передавати показання можна дистанційно через:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу – https://komunalka.ua/cabinet/;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго – https://kte.kmda.gov.ua/my-cabinet/;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App store (https://apple.co/3jEvytU) чи Google Play (https://bit.ly/3b6XqmD).
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06.
Якщо показання лічильників гарячої води не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування за гаряче водопостачання здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік.
У випадку, коли показання лічильників не передавались більше трьох місяців, скоригувати їх можна у Центрі комунального сервісу – месенджер Facebook, Skype або Telegram (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/).