КП «Київтеплоенерго» спільно з Проектом USAID запровадять геоінформаційну систему для управління теплозабезпеченням Києва

В рамках співпраці з міжнародними партнерами Комунальне підприємство (КП) «Київтеплоенерго» планує запустити в роботу геоінформаційну систему, що забезпечить автоматизоване керування теплового блоку столиці. Це один з елементів допомоги Проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» (Проект USAID) підприємству «Київтеплоенерго» в рамках впровадження довгострокового плану модернізації системи централізованого теплопостачання. Про це повідомив т.в.о. директора «Київтеплоенерго» В’ячеслав Бінд.

Київська міська державна адміністрація, «Київтеплоенерго» та Проект USAID підписали Робочий план про співпрацю, покликаний у майбутньому збільшити енергоефективність, знизити затрати комунального підприємства та підвищити якість надання послуг підприємства. Крім того, Проект передбачає низку інформаційних заходів для повідомлення киянам змін, які відбуваються в період переходу теплових мереж у комунальну власність.

Т.в.о. директора КП «Київтеплоенерго» В’ячеслав Бінд відзначив, що за допомогою Проекту USAID, КП «Київтеплоенерго» зможе прискорити процес модернізації системи теплопостачання столиці та наблизити її до європейських стандартів.

Проект USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» допоможе КТЕ придбати Програмний продукт, на базі якого буде впроваджуватися унікальна геоінформаційна система (ГІС). Вона забезпечить автоматизоване керування системою централізованого теплопостачання та надасть можливість управління, моделювання і діагностики теплових мереж в реальному часі. Це дозволить оптимізувати роботу аварійних бригад на теплових мережах: скоротити час ремонтів та кількість відключень послуг», — відзначив В’ячеслав Бінд.

Ще одним із напрямків співпраці з Проектом USAID є навчання для працівників КП «Київтеплоенерго». Починаючи з липня і до кінця року спеціалісти Проекту проведуть для працівників КП навчальні заходи. Під час семінарів обговорюватимуть зміни законодавства в сфері надання комунальних послуг, системи обліку сервісів, комерційні аспекти діяльності підприємства та соціально-психологічні аспекти роботи зі споживачами. Перше із таких навчань вже відбулося 6 липня.

Друк