Станом на 2 листопада лише в 66% будинків ОСББ, ЖБК відомчих та інші здійснюється постачання тепла. Решта – досі не подала відповідних заявок комунальному підприємству «Київтеплоенерго». Нагадаємо, підключення зазначених житлових будівель здійснюється винятково на основі заявок органів правлінь чи обслуговуючих організацій.
При цьому, «Київтеплоенерго» у повному обсязі виконало письмові заявки щодо підключення до теплопостачання об’єктів соціальної сфери. Станом на ранок 2 листопада тепло отримали 99,4% (525) дитсадків, 98,8% лікувальних закладів (319), 99,3% (444) шкіл.
Також до системи опалення у столиці підключили усі будинки будинків, якими управляють комунальні підприємства – керуючі компанії районів міста.
Наразі, «Київтеплоенерго» працює над оперативним усуненням аварійних ситуацій, що виникли під час запуску. У цілодобовому режимі працюють 35 спецбригад підприємства. З початку опалювального сезону вони усунули 900 пошкоджень теплових мереж.
Нагадаємо, система теплопостачання Києва є однією з найбільших в Європі. Це комплекс з трьох потужних тепло- та теплоелектроцентралей, майже 200 котельних та понад 2,7 тисяч кілометрів теплових мереж.
Детальна інформація про причини відсутності та терміни відновлення послуг з опалення гарячого водопостачання – у Центральній диспетчерській з питань ЖКГ за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону), (044) 500-1557 (з мобільного) або на сайті https://1557.kyiv.ua/login/.
Також клієнти Київтеплоенерго можуть безкоштовно підключити послугу SMS-оповіщень про проведення аварійних або планових робіт на тепломережах. Для цього необхідно:
– зателефонувати на гарячу лінію 15-51 чи 15-57
АБО
– залишити заявку на сайтах контактних служб: https://1551.gov.ua/ (створити звернення) та https://1557.kyiv.ua/login/.