КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» завершило свій перший опалювальний сезон у столиці. Ми підводимо підсумки і аналізуємо зроблене, щоб наступний опалювальний сезон провести на якісно новому рівні. Досягнути мети – можливо, якщо між всіма учасниками процесу: теплопостачальною організацією, управителями багатоквартирних будинків та мешканцями будинку буде плідна співпраця. Ось про один з таких випадків, ми і хочемо Вам розповісти.
Протягом опалювального періоду КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» досить часто отримувало звернення мешканців з питаннями про те, чому в одній частині будинку тепло, а в іншій – ні, чому у різних кімнатах різна температура батарей, чому протягом доби коливається температура гарячої води у крані тощо. Співробітники «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» прагнули детально розібратися у кожному випадку. Але інколи це було непросто. Так, у кінці березня наше Підприємство отримало скаргу від одного з житлово-комунальних кооперативів м. Києва про те, що за адресами Дніпровська набережна, 7 і 13 квартири вище 9 поверху не мають гарячої води або вода є лише кілька годин вдень. Зазначені будинки отримують тепло та гарячу воду від одного центрального теплового пункту за адресою Дніпровська Набережна, 7.
Після детального розгляду з’ясувалося, що у мешканців будинку Дніпровської набережної, 7 ніяких питань щодо гарячого водопостачання немає. А от у житловому будинку за адресою Дніпровська набережна, 13 – проблема з гарячою водою існує.
26 березня працівники «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» почали з’ясовувати причину – провели детальне обстеження обладнання у підвалі будинку за присутності управителя багатоквартирного будинку, слюсаря і мешканців. Спеціалісти Підприємства встановили самописці у систему ГВП, за результатами яких з’ясували, що технологічне обладнання у робочому стані і тиск, який виходить з теплового пункту, у тому ж значенні надходить у будинок. Про що було складено відповідний акт.
Крім того, під час здійснення обстеження спеціалістами «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» було виявлено самовільне втручання у мережу централізованого опалення та гарячого водопостачання, зокрема: заміну арматури з недотриманням необхідних розмірів, врізки у систему гарячого і холодного водопостачання, а також у систему опалення.
Ураховуючи результати усіх проведених дій, голові правління житлового будинку було запропоновано встановити самописці у внутрішньобудинкову систему, провести ревізію запірної арматури, фільтра і регулюючого клапана. Саме це дало можливість виявити несправність зворотного клапана і усунути цю проблему.
Наразі у будинку все працює безперебійно – за результатами самописців тиск відповідає нормативним значенням і гаряче водопостачання забезпечене у повному обсязі.
А щодо несанкціонованих врізок у мережу – то тепер споживач має усунути виявлені порушення або ж заключити відповідні договори на теплопостачання. В іншому випадку Підприємство буде змушене звернутися до суду, адже самовільне втручання у внутрішньобудинкову мережу призводить до розбалансування і погіршення роботи всієї системи теплопостачання та гарячого водозабезпечення.
Отже, якість опалення та гарячого водопостачання – це відповідальність трьох сторін: теплопостачальної організації, управителя багатоквартирного будинку та мешканця. Зі свого боку спеціалісти КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» щодня докладають значних зусиль і роблять усе можливе, щоб послуги централізованого опалення та гарячого водопостачання були надані в повному обсязі. Навіть тоді, коли це не належить до зони відповідальності Підприємства. Адже, як показала наведена ситуація і весь опалювальний сезон загалом, досить часто питання щодо якості наданих послуг виникали у зв’язку з несправністю внутрішньобудинкового обладнання, яке знаходиться на балансі Керуючих компаній з обслуговування житлового фонду. Однак і в цьому випадку «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» завжди реагує на всі звернення мешканців і бере активну участь у швидкому вирішенні проблеми.