Київтеплоенерго нагадує, що Центр комунального сервісу — єдина абонентська служба для виконавців комунальних послуг та є основним каналом консультацій наших клієнтів.
У ЦКС клієнти Київтеплоенерго зможуть дистанційно:
![▪️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png)
![▪️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png)
![▪️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png)
![▪️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png)
![▪️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png)
![▪️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png)
![▪️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png)
Отримати консультацію фахівців ЦКС можна:
![▪️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png)
![▪️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/25aa.png)
Детально ознайомитися з каналами надання послуг можна за посиланням:
Дізнатися інформацію щодо відключення послуги гарячого водопостачання Ви можете на сайті https://1557.kyiv.ua/ або за телефоном 15-57, з моб. (044) 500-15-57.
Також заяку щодо відсутності послуг опалення або гарячої води можна залишити через контактний центр міста Києва: https://1551.gov.ua/ або за телефоном 15-51.
![▶️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t40/1/16/25b6.png)
![](https://kte.kmda.gov.ua/wp-content/uploads/2022/03/photo_2022-03-28_19-35-32.jpg?x68842)