Київтеплоенерго нагадує про основні канали консультацій наших клієнтів

Київтеплоенерго нагадує, що Центр комунального сервісу — єдина абонентська служба для виконавців комунальних послуг та є основним каналом консультацій наших клієнтів.
У ЦКС клієнти Київтеплоенерго зможуть дистанційно:
▪️отримати консультацію щодо нарахувань чи заборгованості за тепло і гарячу воду;
▪️передати показання лічильників та, за необхідності, їх скоригувати;
▪️замовити дублікат рахунка-повідомлення;
▪️дізнатись про способи оплати за спожиті послуги;
▪️звернутись за допомогою у розшуку оплат або перезарахування сплачених коштів;
▪️встановити лічильники на облік після повірки чи заміни;
▪️замовити повірку, заміну та опломбування лічильників (під час війскового стану у разі закінчення терміну повірки лічильники з обліку не знімаються).
Отримати консультацію фахівців ЦКС можна:
▪️зателефонувавши до сall-центру за номером тел.: (044) 247-40-40;
▪️звернувшись через Skype або месенджер на сторіці facebook — https://www.facebook.com/cks.com.ua.
Детально ознайомитися з каналами надання послуг можна за посиланням:
Дізнатися інформацію щодо відключення послуги гарячого водопостачання Ви можете на сайті https://1557.kyiv.ua/ або за телефоном 15-57, з моб. (044) 500-15-57.
Також заяку щодо відсутності послуг опалення або гарячої води можна залишити через контактний центр міста Києва: https://1551.gov.ua/ або за телефоном 15-51.
▶️Більше про теплову інфраструктуру Києва у телеграм-каналі: https://t.me/kyivteploenergo.
Друк