З початку року мешканці столиці отримали більш ніж 676 тис. консультацій щодо послуг з постачання гарячої води та теплової енергії (опалення), що надає КП «Київтеплоенерго».
Зокрема, фахівці КК «Центр комунального сервісу» надали близько 587 тис. консультацій, з яких:
🔸 через відділ дистанційного обслуговування – понад 402 тис. консультацій;
🔸 письмові – 4,3 тис. консультацій;
🔸 електронні – 6,9 тис. консультацій;
🔸 через сервіс 15-51 – 8,5 тис. консультацій;
🔸 в сервісних центрах ЦКС – понад 165 тис. консультацій.
В свою чергу, фахівці КП «Київтеплоенерго» надали понад 89 тис. консультацій клієнтам–юридичним особам щодо постачання гарячої води та опалення.
Нагадуємо, клієнти–фізичні особи можуть отримати необхідну консультацію та допомогу в КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС). Наразі працює 46 центрів обслуговування клієнтів ЦКС, які розміщені у всіх районах Києва.
Для клієнтів–юридичних осіб працює п’ять Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК), в яких надають консультації щодо послуг з постачання гарячої води та теплової енергії.