20 вересня відбулося перше засідання Форум ОСББ при ПрАТ «АК «Київводоканал» за участю КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»

Темою зустрічі стала «Співпраця ПрАТ «АК «Київводоканал» та КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». У форумі взяли участь Заступник директора розрахункового департаменту ПрАТ «АК «Київводоканал» Юрій Терещенко, директор СП «Енергозбут» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Костянтин Лопатін, начальник управління розвитку житлово-комунального господарства ДЖКІ КМДА Віра Радченко та представники ОСББ і ЖБК м. Києва.
Під час зустрічі представники підприємств житло-комунальної сфери розповіли про співпрацю двох організацій у сфері обслуговування клієнтів, яка діє і уже дає перші спільні результати. Крім того спільно у форматі бесіди учасники форуму обговорили питання які найчастіше хвилюють як ОСББ і ЖБК, так і мешканців столиці: способи передачі показань лічильників гарячого водопостачання, установлення, повірка та опломбування квартирних приладів обліку, укладання та переукладання договорів з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», можливість проведення перерахунків.Також проговорили питання взаємодії та співпраці житлових організацій із постачальниками житло-комунальних послуг для забезпечення мешканців ЖКП належної якості.Подібні зустрічі планують проводити і надалі, оскільки така форма дозволяє не лише налагодити співпрацю між підприємств житло-комунальної сфери та житловими організаціями, а й відразу в робочому порядку вирішити багато болючих питань.Опломбування та розпромбування квартирних приладів обліку гарячої та холодної води можуть проводити як спеціалісти ПрАТ «АК «Київводоканал», так і фахівці КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».

Підприємства підписали між собою договір про взаємне визнання даних контрольного зняття показань приладів обліку та взаємне їх опломбування, що надзвичайно зручно для споживачів. Що це значить для клієнтів?

Провести опломбування або розпломбування обох лічильників тепер може один спеціаліст. Встановлені ним пломби будуть визнаватися, як КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», так і ПрАТ «АК «Київводоканал». Для виконання цієї послуги споживачеві необхідно подати відповідну заявку до одного з відділень Центру комунального сервісу.

Якщо споживачеві необхідно провести повірку лічильника, то перше що він має зробити, це написати заяву на зняття пломби. Викликати спеціаліста, який зафіксує показання лічильників і здійснить зняття пломб з документальною фіксацією. Ці послуги безкоштовні. На сьогодні є єдина методологічна платформа на базі якої споживач може замовити такі послуги. Сьогодні в Києві працює 54 відділення Центрів комунального сервісу, споживачі там обслуговуються як з питань водопостачання та водовідведення, так і з питань централізованого опалення і постачання гарячої води. Можна подати одну заяву в будь-яке з відділень Центру комунального сервісу. Заява в автоматичному режимі буде направлена відповідному виконавцю, – відзначив директор СП «Енергозбут» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Костянтин Лопатін.

Однак, для того, щоб опломбувати чи розпломбувати квартирний лічильник тепла, мешканець має звертатися до теплопостачальної організації КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».

Єдине вікно входу для споживачів діє і під час щомісячної передачі показань квартирних приладів обліку холодної та гарячої води. При зазначенні поточних даних лічильника гарячої води в особистому кабінеті ПрАТ «АК «Київводоканал», дані автоматично підтягуються і в базу КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».

Повірку та ремонт лічильників може проводити будь-яка організація, яка має на це відповідну ліцензію.

Якщо раніше повірка квартирного лічильника гарячої та холодної води була закладена в тариф і виконували її лише представники організації постачальника послуг, то наразі ця процедура виведена з тарифу. Споживач може самостійно обрати компанію, яка зробить повірку лічильника. Єдина вимога – ця компанія повинна мати ліцензію на проведення відповідних робіт.

Згідно з Законом України «Про комерційний облік» визначено, що всі типи квартирних приладів обліку, як води так і тепла є приладами розподілювачами. Вони встановлюються та обслуговуються виключно за кошти власника приміщення, – розповів Костянтин Лопатін.

Для того, щоб провести перерахунок за гарячу воду, споживачеві КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» необхідно звернутися до Центру комунального сервісу.

У разі необхідності відкорегувати показання лічильників гарячої води, або провести перерахунок в платіжках, киянам варто звернутися в одне з найближчих до них відділень Центру комунального сервісу.

Це стосується і тих, у кого виникла переплата за гарячу воду чи тепло в попереднього постачальника послуги ПАТ «Київенерго». Для повернення коштів, споживачеві необхідно звернутися до відділення Центру комунального сервісу і залишити відповідну заяву. Форму заяви нададуть на місці. При собі потрібно мати: паспорт, ідентифікаційний код і копії платіжок за той період коли виникла переплата (якщо вона виникла в Київенерго, то платіжка Київенерго). А також довідку з банку, де вказані дані карткового рахунку для повернення коштів. Наразі ведуться переговори щодо можливості повернення коштів споживачам у яких виникла переплата. Коли буде досягнуто єдиного рішення, заяви оброблятимуть в установленому порядку.


Друк