У Києві житлові організації, що здійснюють обслуговування будинків, проводять додаткові технічні роботи для належного функціонування внутрішніх систем теплопостачання.
Зокрема, працівники усувають недоліки і повітряні пробки після відсутності теплоносія тощо.
«Працівники районних керуючих компаній зараз обстежують будівлі, усувають неполадки, зокрема, орієнтуючись на звернення киян, що надходять на диспетчерські служби. Це нормальний робочий етап на початку опалювального сезону, адже житловий фонд столиці різноманітний, є значна частина старої забудови. І завдання житлових та комунальних служб – швидко реагувати на поточні проблеми», – зазначив Петро Пантелеєв.
Також, за його словами, оперативно усувають пошкодження на теплових мережах. У посиленому режимі працює понад 30 аварійно-ремонтних бригад КП «Київтеплоенерго».
Нагадаємо, що подати звернення щодо питань, пов’язаних із житлово-комунальним господарством міста, можна через онлайн-механізми: чат-бот Telegram 1557 (https://t.me/claim_1557_bot), на сайті Контактного центру міста Києва 1551.
Крім того, направити звернення щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги, передати актуальні дані квартирних лічильників та владнати інші питання, пов’язані із житлово-комунальним господарством, можна через дистанційні канали Центру комунального сервісу:
- консультації та обмін документацією – месенджер у Facebook, Skype, Telegram;
- форма для заявок за різними напрямами – «Дистанційне обслуговування»;
- для передачі показань квартирних лічильників – чат-бот Viber та Telegram;
- персональні консультації через електронну пошту – сервіс «зворотний зв’язок»
- «електронна черга» для попереднього запису до районних сервісних центрів ЦКС.