1 липня 2019 року стартувала нова модель ринку електроенергії відповідно до норм Закону України «Про ринок електричної енергії», ухваленого у 2017 році, яка, зокрема, передбачає:
– зменшення впливу суб’єктів природних монополій (обленерго) на споживача шляхом юридичного розділення функцій з розподілу та постачання електричної енергії;
– постачання електричної енергії споживачам (крім населення) за вільними цінами;
– право вільного вибору споживачем постачальника електричної енергії.
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» отримано ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (постанова НКРЕКП від 18.01.2019 №34 (http://www.nerc.gov.ua/?id=38065) згідно з Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затвердженими Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469.
Насамперед, КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» набуло право, як учасник ринку електричної енергії, самостійно вибирати оператора системи розподілу електромережі та укладати з ним і з відповідні договори, здійснювати купівлю-продаж електричної енергії та/або допоміжних послуг та здійснювати постачання електричної енергії споживачам.
В КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» є центри обслуговування клієнтів (ЦОК) для здійснення обслуговування споживачів з надання послуг з постачання електричної енергії, у тому числі в частині надання консультацій та інформації щодо укладення договору на постачання електроенергії, порядку та форми виставлення тарифів і здійснення розрахунків за електричну енергію.
⚠️Про початок провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачам буде надано інформацію у встановленому порядку. Споживачі будуть мати змогу звернутися з питань постачання електричної енергії до відділень ЦОК КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», у які розташовані за адресами:
Контактна інформація для зворотного зв’язку з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» розміщена в розділі Контакти
Порядок розгляду звернень та скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду
Звернення, скарги та претензії споживачів розглядаються відповідно до вимог розділу 8 Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів першочергово має звернутися до КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» зі зверненням, скаргою, претензією щодо усунення порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.
Споживач може подати звернення, скаргу, претензію та повідомлення про загрозу електробезпеці до КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з допомогою:
– листа-звернення на поштову або електронну адресу Підприємства;
– звернувшись до одного з відділень Центру обслуговування клієнтів (ЦОК).
Звернення, скарги, претензії та повідомлення про загрозу електробезпеці розглядаються у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.