Рівень онлайн-оплат за тепло в Києві під час карантину зріс майже на 15%

В столиці частка платежів за тепло й гарячу воду через Інтернет зросла з 50% на початку березня до 65% за результатами квітня. Кількість транзакцій за послуги Київтеплоенерго сягнула майже 1 млн. Своєчасна та повна оплата спожитих послуг є запорукою стабільного забезпечення міста теплом та електроенергією, адже в тарифах Київтеплоенерго майже 80% — газова складова.

Позитивної динаміки в березні-квітні вдалось досягти за рахунок переведення найбільш затребуваних клієнтами сервісів в онлайн-режим.

Зокрема, під час карантину кияни мають можливість дистанційно без візиту фахівця Київтеплоенерго провести контрольне зняття показань лічильників опалення та гарячої води, розпломбувати їх, поставити на абонентський облік тощо. Для цього необхідно оформити електронне звернення до Київтеплоенерго, звернутись через Скайп або Фейсбук-сторінку Центру комунального сервісу, зазначивши послуги та надати скан-копії необхідних документів.

«З початку карантину ми максимально спростили діалог з клієнтами. Кияни можуть швидко, зручно, а головне — безпечно — вирішувати усі питання нарахувань та оплати за тепло й гарячу воду. Від імені столичних енергетиків висловлюю щиру вдячність клієнтам за розуміння та відповідальність. Завдяки цьому ми можемо виконувати свою роботу — забезпечувати місто гарячою водою, виробляти електроенергію, виконувати аварійні ремонти, готувати місто до наступного опалювального сезону», — зазначив директор КП «Київтеплоенерго» Вячеслав Бінд.

Нагадуємо, залишатись вдома, сплачувати онлайн безпечно та швидко за спожиті послуги можна за допомогою:

На сайті Центру комунального сервісу також працює нова онлайн-послуга, де можна отримати електронний рахунок: https://cks.com.ua/bill.

Друк