Онлайн-сервіси Київтеплоенерго: понад 500 опрацьованих звернень щодня

В опалювальному сезоні 2020-2021 рр. дистанційними сервісами загалом скористались понад 100 тис. клієнтів. Без візиту до центрів обслуговування можна подати заявку на опломбування/розпломбування, постановку на комерційний облік та контрольне зняття показань теплових лічильників.
В період карантинних обмежень з березня 2020 року Київтеплоенерго у партнерстві з Центром комунального сервісу запровадило дистанційні сервіси щодо найбільш популярних послуг, пов’язаних з експлуатацією лічильників.
За останній опалювальний сезон, який тривав 179 днів, найчастіше кияни зверталися щодо опломбування приладів обліку тепла і гарячої води — опрацьовано більш ніж 43 тис. заявок. Щоб провести контрольне зняття показань лічильників, звернулися 36,5 тис. киян. Також в онлайн-режимі проведено розпломбування близько 13 тис. лічильників, а на абонентський облік прийнято 8,5 тис. приладів.
У середньому щодня спеціалісти Київтеплоенерго та Центру комунального сервісу опрацьовували понад 500 онлайн-звернень.
«У нас понад 1 мільйон клієнтів. Лише житлових будинків ми обслуговуємо близько 10 тис. Тож створення дистанційних сервісів стало нагальною необхідністю, щоб забезпечити доступ клієнтам до найбільш популярних послуг з дотриманням епідеміологічних обмежень. Сервіси швидко стали популярними. Ми врахували максимальну кількість каналів зв’язку. Це можливість надіслати простий електронний лист з переліком документів або звернутись до консультантів Центру комунального сервісу через Skype чи Facebook», — зазначив директор структурного підрозділу «Енергозбут» КП «Київтеплоенерго» Костянтин Лопатін.
Правила доступу та перелік дистанційних сервісів знаходиться на сайті Київтеплоенерго. Ці ж послуги можна замовити через Центр комунального сервіс. Інформація про усі доступні канали обслуговування клієнтів знаходиться на сайті комунального концерну.
Усі актуальні новини про столичний енергокомплекс — на Telegram-каналі Київтеплоенерго https://t.me/kyivteploenergo

Друк