Найчастіше клієнти звертаються за перерахунком через невчасну передачу показань квартирних лічильників, прострочену повірку або перерви у наданні послуг.
Якщо не передані показання лічильника. У разі відсутності актуальних показань нарахування здійснюються за середніми даними споживання гарячої води чи тепла у попередньому опалювальному періоді.
Перерахунок відбувається автоматично після передачі актуальних показань. Відкориговані нарахування відобразяться у платіжці наступного місяця. Якщо дані не передавалися більше трьох місяців або спостерігається велика різниця між фактичними показаннями та показаннями у платіжці, для їх коригування необхідно звернутися онлайн до консультантів Комунального концерну Центру комунального сервісу (ЦКС) або записатись на особистий прийом до сервісного центру (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services). Фахівці ЦКС проконсультують, що необхідно для проведення перерахунку.
Якщо лічильник не повірений. Лічильник тепла, що вчасно не пройшов повірку, знімається з абонентського обліку. У такому разі нарахування проводяться за даними будинкового лічильника. Різниця між його загальними показаннями та сумою квартирних лічильників розподіляється між квартирами без повірених приладів відповідно до площі. Розмір нарахувань обмежується максимальною часткою. Перерахунок за тепло або гарячу воду буде можливий тільки після повірки лічильника та надання підтверджуючих документів до ЦКС.
Якщо були перерви у наданні послуги. У разі аварійних пошкоджень зовнішніх тепломереж Київтеплоенерго автоматично враховує періоди відсутності тепла, і за цей час нарахування не проводяться. Якщо ж відсутність тепла спричинена несправністю внутрішньобудинкових систем, управитель будинку (керуюча компанія, ОСББ, ЖБК тощо) має повідомити про це Київтеплоенерго. Якщо цього не відбулось, клієнт може самостійно звернутися за перерахунком. Для цього необхідно отримати від управителя акт, в якому зафіксовано причину та період відсутності послуги. Документи потрібно надіслати до ЦКС одним із каналів комунікації (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/) або до Київтеплоенерго на електронну пошту: [email protected]. Після отримання документального підтвердження буде розглянуто можливість перерахунку.
Нагадуємо, вчасно передані показання та повірені лічильники гарантують клієнту проведення нарахувань за фактично спожиті обсяги тепла і гарячої води.